Marketing podr.WSiP SZULCE
Halina Szulce, Magdalena Florek

Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
> Moje konto > Kontakt > Wysyłka i płatności
,

> podrecznikowo.pl > Książki naukowe > Nauki społeczne

nasza cena:

32,70 PLN

dostępność: średnia ilość

ilość: szt.

Sprawdź formy płatności
rodzaje i koszty wysyłki

Marketing podr.WSiP SZULCE

ISBN: 9788302096877

Autor: Halina Szulce, Magdalena Florek

Wydawca: WSiP

Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca ( 2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z 8 części: I Ist ota marketingu II Badania marketingowe III Kształtowanie produktu IV Ustalanie cen V Tworzenie kanałów dystrybucji VI Promocja VII P lanowanie i organizacja marketingu VIII Prawne aspekty marketingu. Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketing owego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele prz ykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmusz enie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.


Formy płatności
Copyright 2024 © Firma Księgarska Serwis Sp. z o.o. Programming by MGNET.
Optymalizacja SEM DORADCY.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij