Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
,
> podrecznikowo.pl > Książki naukowe > Marketing
Marketing
produktów: 10Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej. Liceum profilowane, część 2. Profil ekonomiczno-administracyjny. Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik.
Spis treści:
* Istota i funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie
...
[ pełny opis ]
EGZEMPLARZ EKSPOZYCYJNY KSIĄZKA W JĘZYKU ANGIELSKIM One of those rare books on management that is both consistently thought-provoking and fun to read. Wall Street Journal A landmark book, without question the most important and useful book on what m...
[ pełny opis ]
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentó...
[ pełny opis ]
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono ...
[ pełny opis ]
Podręcznik dla techników i szkół policealnych uczących zawodów: technik agrobiznesu, technik rolnik, technik ogrodnik, technik hodowca koni, technik żywienia i gospodarstwa domowego...
[ pełny opis ]
Podręcznik jest adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Mogą korzystać z niego również uczniowie/słuchacze innego typu szkół, którzy chcieliby zrozumieć podstawy ekonomiczno-prawne....
[ pełny opis ]
Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet!Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane, a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kob...
[ pełny opis ]