Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
,
> podrecznikowo.pl > Książki naukowe > Nauki społeczne
Nauki społeczne
produktów: 31 Z setek tomów i tysięcy stronic poświęconych polityce zagranicznej Stanów Zjednoczonych oraz miejscu jakie zajmują na arenie międzynarodowej, jedyną kwestią nie podlegającą dyskusji jest kontrowersyjny wizerunek ostatniego współczesnego supermocarst...
[ pełny opis ]
Książka Małgorzaty Szpakowskiej jest świetna nie tylko dzięki swojej wnikliwości i powściągliwości. Napisano ją z maksymalną świadomością teoretyczną i rzetelnością empiryczną. Jestem przekonany, że będzie stanowić zobowiązujące odniesienie dla wszys...
[ pełny opis ]
EGZEMPLARZ EKSPOZYCYJNY KSIĄZKA W JĘZYKU ANGIELSKIM Despite having separate and conflicting interests, nations and groups are faced with problems which require co-operation if they are to be solved. This book examines the differences in the way strat...
[ pełny opis ]
Tematyka ekonomiczno-społeczna dla uczniów oraz studentów szkół ekonomicznych i menedżerskich. Książka jest kontynuacją tematyki "Deutsch. Lesen und Verstehen 2" i zawiera teksty o wyższym stopniu trudności.
Znajdziesz tu:
- teksty o tem...
[ pełny opis ]
Narzędziem i głównym motywem przedstawionej tu opowieści jest przenikające wszystko Pole Informacyjne i jego praktyczne zastosowanie. Wielu czytelników wprawi ona w zachwyt lub niedowierzanie, wszystkich natomiast pozostawi z nowymi przemyśleniami i ...
[ pełny opis ]
Kwartalnik - dziecko krzywdzone nr 5...
[ pełny opis ]
Książka Gambetty należy do ważniejszych prac w dziedzinie nauk społecznych, jakie ukazały się na świecie w pierwszej połowie lat 1990-tych. Swoją popularność zawdzięcza nie tylko elektryzującemu tematowi mafii sycylijskiej, ale nade wszystko interdys...
[ pełny opis ]
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca ( 2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z...
[ pełny opis ]
Profesor Jerzy Bralczyk lubi suchary, ale nie jada chrupek, Zbigniew Zapasiewicz kocha jolkę, Marek Niedźwiedzki był kiedyś Hindusem, a Piotr Najsztub rzadko się zachwyca.
Męski zmysł to zbiór rozmów, które Jarosław Mikołajewski pierwotnie publikow...
[ pełny opis ]
Książka Beaty Hoffmann wyraźnie pokazuje, że substancje odurzające są stare jak kultura, społeczeństwo, świadomy siebie i otoczenia człowiek. Niegdyś były częścią kompleksu mityczno-rytualnego; pojawiły się także jako wyzwalacz wyobraźni w bohemach a...
[ pełny opis ]
To książka adresowana do środowiska akademickiego, w której koncepcją i ideą przewodnią jest
przeświadczenie, że współczesna wiedza o państwie i polityce ma głębokie i uniwersalne umocowanie w tradycji kultury zachodniej, której najważniejszą bazą...
[ pełny opis ]
Ta książka to przewodnik nie tylko po asertywności. Autorki piszą o tym, jak ważne w relacjach międzyludzkich jest kształtowanie pewności siebie, umiejętność obrony własnego zdania i radzenie sobie z trudnymi emocjami w taki sposób, by nie ranić przy...
[ pełny opis ]