Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
,
> podrecznikowo.pl > Książki naukowe > Biznes i ekonomia
Biznes i ekonomia
produktów: 73Wyjątkowy, pięciopoziomowy kurs Business English odzwierciedlający ciągłe zmiany w świecie biznesu. Stworzony przy współpracy z Financial Times, dostarcza uczącym się na całym świecie najbardziej aktualnych materiałów. Rozwija sprawności językowe, po...
[ pełny opis ]
Podręcznik ten -- wykorzystywany przez większość renomowanych uczelni zachodnich -- zawiera wykład podstawowych problemów współczesnej ekonomii, łącząc sposoby podejścia do nich charakterystyczne dla wszystkich reprezentatywnych nurtów. Podręcznik o...
[ pełny opis ]
Drugiemu wydaniu MIKROEKONOMII, przeznaczonej do studiowania na poziomie średnim, towarzyszy zbiór zadań, który jest bezpośrednio związany ze wszystkimi jej rozdziałami. Zawiera on zestaw pytań i zadań z teorii popytu, produkcji, równowagi ogólnej i...
[ pełny opis ]
Publikacja jest wynikiem wykładów i seminariów na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji w organizacjach na przykładzie konkretnej firmy. Praktyczne wskazówki Klausa Kobjolla z zakresu zarządzania znajdują duże zastosowanie w...
[ pełny opis ]
W książce zostały omówione zagadnienia dotyczące nadzoru korporacyjnego w różnych krajach świata. Szczegółowo opisano dwa modele nadzoru korporacyjnego : anglo - amerykański i kontynentalno - japoński, z uwzględnieniem istniejących między nimi różn...
[ pełny opis ]
W cyklu ?Porażki marek? przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsz...
[ pełny opis ]
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatnie...
[ pełny opis ]
To publikacja, która w nowatorski sposób ujmuje zjawisko marketingu. Ze względu na całościowy charakter zawartych w niej rozważań książka stanowi wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedzy, którą określić można mianem filozofii marketingu....
[ pełny opis ]
Podręcznik akademicki do obsługi ruchu turystycznego? przedmiotu wykładanego na turystyce i rekreacji oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością związaną z turystyką. Prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od deter...
[ pełny opis ]
Czytelnik zapoznaje się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz istotnymi dokumentami.Książka przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników firm uczestniczących w...
[ pełny opis ]
Badanie relacji koszty-korzyści, z uwzględnieniem kosztów i korzyści tak ekonomicznych, jak i społecznych, ma służyć optymalizacji systemu ochrony zdrowia, uwzględniającego oba te aspekty. System musi być zaprojektowany tak, aby powstało sprzężenie z...
[ pełny opis ]
Podręcznik jest adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Mogą korzystać z niego również uczniowie/słuchacze innego typu szkół, którzy chcieliby zrozumieć podstawy ekonomiczno-prawne....
[ pełny opis ]
2000 - Podręcznik ściśle dostosowany do programu opracowanego prze Ministerstwo Edukacji Narodowej dla zawodu handlowiec....
[ pełny opis ]